2014.09.25 - Į dešinės santvaros surinkimo aikštelę (tarp A3 ir A4) pristatyti visi santvaros elementai.
Iš originalių akmeninių blokų atstatomos ramto (A4) netektys.
Į centrinės santvaros surinkimo aiškštelę (kairiajame Nemuno krante) atvežti pirmieji šios santvaros elementai. Per tris savaites etapais turėtų atvykti visa vidurinė santvara. Kartu su šiais mazgais bus pristatyti ir dešinės santvaros tvirtinimo elementai. Gavus tvirtinimo detales turėtų prasidėti dešinės santvaros surinkimo darbai.
2014.09.23 - Statoma tauro A2 kolona virš lytlaužos. Kolona "auginama" ant išilginės ašies pastatant anksčiau išlietus betoninius apvalkalus, vėliau apvalkalai surišami su armatūra injektuojant specialų cemento mišinį, po to liemuo armuojamas, paskui sumontuojami klojiniai ir galiausiai betonuojama.
Žemiau tauro A2 pradedami laikino santvaros pasukimo guolio įrengimo darbai. Guolis bus reikalingas kairiajame krante surinktą centrinę tilto santvarą užplukdant skersai upės. Pasukimo metu vieną santvaros galą laikys guolis, o kitą - pontonai. Po šios peracijos beliks užkelti 91,5 m ilgio santvarą ant taurų.
Centrinės santvaros surinkimo aikštelėje spraustasiene atribojamas dokas pontonams. Vėliau gruntas iš spraustasiene atriboto ploto bus iškastas ir doką užlies vanduo.
2014.09.18 - Intensyviai vyksta tauro A2 statyba - rišama armatūra, montuojami klojiniai ir betonuojama tauro kolona virš lytlaužos.
Į dešinės santvaros surinkimo aikštelę pristatomi nauji santvaros elementai. Centrinės santvaros surinkimo aikštelėje kalama spraustasienė atribojanti aikštelę nuo privažiavimo kelio.
2014.09.08 - Į dešiniojo kranto statybos aikštelę (tarp A3 ir A4) atvežtas pirmas metalinės tilto santvaros mazgas.
2014.09.05 - Nuėmus klojinius nuo atramos A2 montuojami pastoliai tauro kolonos statybai. Abiejuose krantuose vyksta metalinių tilto santvarų surinkimo aikštelių įrengimo darbai.
2014.08.26 - Atrama A2 užbetonuota iki lytlaužos viršaus. Nuimami klojiniai.
Aukšto slėgio vandens srove plaunamas sustingusio betono paviršius - tokiu būdu paviršius paruošiamas betonavimo nelygumų glaistymui.
2014.08.20 - Užbetonuota atrama A2 iki lytlaužos viršaus. Betonui įgijus tinkamą atsparumą, tęsis tolesnes tauro statybos.
Toliau montuojama armatūra į senąjį taurą (A3).
Iki rugsėjo vidurio į dešinės santvaros motavimo aikštelę (tarp A3 ir A4) iš Latvijos turi atvykti šios santvaros pirmosios sekcijos. Vėliau prasidės santvarų montavimo darbai.
2014.08.13 - Višiškai sumontuoti antrosios atramos (A2) klojiniai iki lytlaužos viršaus. Susidariusioje ervėje darbininkai baigia montuoti armatūrą. Kitos savaitės viduryje planuojama užbetonuoti tauro apačią. Tam prireiks 500 kub. m (apie 50 betonvežių) specialaus betono mišinio.
2014.07.31 - Baigtas armuoti tauro A3"branduolys", sumontuoti jo klojiniai ir užlieti betono mišiniu. Branduoliui sustengus bus pradėtas antrasis tauro statybos etapas.
2014.07.28 - Sumontuoti tauro A2 klojiniai per visą lytlaužos aukštį. Tvirtinama armatūra taure. Baigus armavimo darbus, bus sumontuoti klojiniai tauro priekyje (lytlauža) ir erdvė tarp klojinių užbetonuota.
2014.07.10 - Betonu užlieta dalis tauro A2 pamato, toliau tvirtinama armatūra tauro A2 lytlaužoje.
Atstatant netektis ant ramto (A1) subetonuota tašytų akmeninių blokų antroji (nuo viršaus) eilė.
Specialiu betono mišiniu į tauro (A3) pamatą įtvirtinti inkarai. Tauro lytlauža, kaip ir visi kiti naujai statomi tilto elementai, bus ne akmeniniai, kaip buvo numatyta techniniame projekte, o betoniniai - bus aiškiai matoma takoskyra tarp naujų ir senų tilto detalių!
Į taurą A3 pradėta gręžti pirmoji iš 12 horizontalių skersinių kiaurymų, per jas bus prakišti senąjį taurą sutvirtinantys milžiniški varžtai.