| istorija | pradžia | statyba | galerija | apie mus |

 
tilto statybos
 
  ankstesni įrašai apačioje
 

2015 gruodis
2015 lapkritis
2015 spalis
2015 rugsėjis
2015 rugpjūtis
2015 liepa
2015 birželis
2015 gegužė

2015 balandis

2015 kovas
2015 vasaris
2015 sausis

2014 gruodis
2014 lapkritis
2014 spalis
2014 rugsėjis
2014 rugpjūtis
2014 liepa
2014 birželis
2014 gegužė
2014 balandis

2014 kovas
2014 vasaris
2014 sausis

2013 gruodis
2013 lapkritis
2013 spalis
2013 rugsėjis

2013.12.21 - Prieš Kalėdas Kaniūkuose baigti valyti į asfaltbetonio bazę jau pristatyti tilto akmenys. Tuo pačiu įrenginiu nuplaunamas dar nenuardytas iki reikiamo lygio tauro pamatas. Statytojai išeina Kalėdinių atostogų.

2013.12.13
- Lietaus permerkotoje centrinės santvaros montavimo aikštelėje tankinamas gruntas.

2013.12.10 - Mažuoju ekskavatoriumi, pneumatiniais kūjais ir rankiniais įrankiais tauro pamatas ardomas iki projektinio lygio. Šlynas po upės dugnu toks kietas, kad kastuvu atkertamas vos šokolado plytelės dydžio fragmentais. Akmenų ir molio prikrautas konteineris kranu iškeliamas iš špuntadėžės.


Pamatas toks, koks aprašytas 1900 m. H.Vendos monografijoje - akmeninis mūras apkniedytas metalo lakštais. Lakštai sujungti kniedėmis. Kampuočio profiliai išlenkti pagal tauro formą. Pamato centre pagal pamato išilginę liniją stovi du metaliniai vamzdžiai, kurie buvo naudojami nusileidimui į kesoną, Kniedyti vamzdžiai užmūryti. Lytlaužos gale, kaip aprašyta knygoje, kyšo apie 7 cm skersmens vamzdis oro pumpavimui į kesoną, greta jo – plonesnis vamzdis elektros laidui.
Tikėtina, kad sovietų kareiviai sprogdino tauro pamatą valydami Nemuno vagą - viršutinė pamato dalis šiek tiek "išpūsta" išorėn.

2013.12.09 - Iš špuntadėžės pašalinamas gruntas iki senojo tilto tauro pamato (A2).

Surastas geležinkelio tilto perdangos skersinės sijos galas.

2013.12.05 - Iš spraustadėžės mažuoju ekskavatoriumi kasamas gruntas žemiau sutvirtinimo (išramstymo) ir kranu iškeliamas iš pamato dėžės.

2013.12.01 - Iškasus iš spraustadėžės gruntą iki vandens lygio, ji sutvirtinama (horizontaliomis sijomis), kad nebūtų sugniuždyta vandens slėgio.
Kaniūkų asfaltbetonio bazėje aukšto slėgio vandens srautu vis dar plaunami statybų metu rasti senojo tilto akmenys.

2013.11.29 - Nuo pylimo nukelta skulptūra „Alytus 400” atvežama į statybos teritoriją, kur bus sandėliuojama iki atstatymo (pabaigus tiltą).
Kalama spraustasienė centrinės santvaros montavimo aikštelei (iš tiesų, apie šį darbą turėtume rašyti kiekviename įraše). Aikštelė bus daugiau nei 100 m ilgio, ir 12 m pločio. Ji įrengiama prie tauro (A2) pagal krantą pasroviui.

2013.11.26 - Nukeliama skulptūra „Alytus-400”, stovėjusi ant ramto (A1). Išaiškėja jos apverktina būklė. Surūdijusi karkaso armatūra lūžta pirštuose.
Iki išlikusio tauro (A3) padarytas privažiavimas - sustumtas žemių pylimas.
Baigta kalti spraustadėžė aplink atramą (A2).


2013.11.21
- Nukeliama skulptūros „Alytus-400” viršutinė dalis (žiedas). Jos svoris – beveik 3 tonos.
Kalant spraustasienę, randama mažų ir didelių anksčiau čia stovėjusių tiltų elementų (polių, akmenų).


Rastas
originalaus carinio geležinkelio tilto skersinio ryšio fragmentas.

2013.11.08 - Pradedama ardyti skulptūros „Alytus-400” (taip ji vadinama autoriaus Vlado Kančiausko interneto svetainėje) betoninė apačia ant A1. Pradedami žemės lyginimo darbai I Alytuje tarp tauro A3 ir ramto A4.

2013.11.01 - Kaniūkų asfaltbetonio bazėje pradėti plauti senojo tilto akmenys.

2013.10.21 - Tauro (А2) spraustadėžė pabaigta. Iš jos ekskavatoriumi pradedamas kasti gruntas iki vandens lygio.
Projektuotojai siūlo centrinę santvarą ne plukdyti ant dviejų pontonų (kaip siūlyta techniniame projekte), o pasukti ant guolio. Prieš srovę skersai upės bus plukdomas tik vieną santvaros galas. Dėl to truputį keičiama centrinio tarpatramio surinkimo aikštelės vieta ir forma.


2013.10.19
- Nupjaunami medžiai nuo pylimo (А4) ir tilto centrinės ašies I Alytuje. Aptveriama statybos teritorija I Alytuje.
Kalama spraustasienė aplink taurą (A2).

2013.10.13 - Nupjaunami medžiai nuo pylimo (А1) prie Dainų slėnio.



2013.10.10 - Aplink tauro (A2) pamatą pilamas gruntas ir į 12 m gylį kalamas plieninis špuntas. Pamatas bus atribotas spraudžiamąja sienele (spraustasienė, špuntasienė).
Iš Nemuno ekskavatoriumi traukiamos buvusių tiltų liekanos: akmenys ir vokiško tilto atramų dalys..

2013.10.03 - Aptverta statybos teritorija prie Dainų slėnio (A1).


2013.09.28
- Lyginant teritoriją iš dirvos išverčiami tilto akmenys, juos žadama panaudoti atstatant netektis.

2013.09.16 - Statybų aikštelėje įrengiami laikini keliai, lyginamas gruntas.

2013.09.10 - Pradėtas teritorijos įrengimas - atvežami statybininkų nameliai, pastatoma vietinė elektros linija.  Raunami kelmai.

2013.08.29 - Pirmieji naujo tilto statybų parengiamieji darbai – nupjauti medžiai prie Dainų slėnio.

 
   


į pagrindinį meniu

© Asociacija "Olita-Orany"
Visos teisės saugomos - kopijuoti, dauginti ar platinti galima tik gavus autorių sutikimą