Apie 2008-uosius Alytaus miesto valdžiai kilo mintis,
pastatyti pėsčiųjų ir dviratininkų tiltą per Nemuną, panaudojant išlikusias senojo geležinkelio tilto atramas. 2009 m. Alytaus savivaldybės užsakymu UAB "Mitnija" suprojektavo pėstiesiems ir dviračiams dviaukštį tiltą. Dėl per didelės tilto kainos šio "originalaus projekto" (šiek tiek priminė Simone de Beauvoir tiltą Paryžiuje) buvo atsisakyta.
Tų pačių metų rudenį išlikusios
geležinkelio tilto atramos buvo įtrauktos į Kultūros vertybų registrą.
2011 m. projektuotojai iš UAB "Tiltų ekspertų centras" įgyvendino savivaldybės užsakymą atpiginti tiltą. Iš UAB penkių pasiūlytų
tilto projektų pasirinkta paspyrinė konstrukcija. Tilto statybos
konkursą laimėjo UAB "Alkesta" ir 2013-ųjų rugpjūčio pabaigoje pradėtos
naujo pėsčiųjų ir dviratininkų tilto statybos.
Naujasis dviratininkų ir pėsčiųjų tiltas bus 240.53 m ilgo, 6.2 m
pločio ir apie 35 m aukščio. Trijų tarpatramių tiltas stovės ant
senojo geležinkelio tilto ramtų ir ant taurų pamatų.
Kaip paveldo objektas valstybės saugomos tilto krantinės atramos bus restauruotos. Išlikusį taurą (atrama upėje) statybų metu buvo planuota demontuoti bei vėl atstatyti iš surastų ir papildomai pagamintų tašytų akmenų blokų, tačiau darbų eigoje projektuotojai rado galimybę minimaliai nuardyti taurą. Pirmojo pasaulinio
karo metais išardyta lytlauža kaip ir kiti naujieji tilto konstrukcijos elementai bus atkurti iš betono.