| istorija | pradžia | statyba | galerija | apie mus |

 
tilto statybos
 
  ankstesni įrašai apačioje
 

2015 gruodis
2015 lapkritis
2015 spalis
2015 rugsėjis
2015 rugpjūtis
2015 liepa
2015 birželis
2015 gegužė

2015 balandis

2015 kovas
2015 vasaris
2015 sausis

2014 gruodis
2014 lapkritis
2014 spalis
2014 rugsėjis
2014 rugpjūtis
2014 liepa
2014 birželis
2014 gegužė
2014 balandis

2014 kovas
2014 vasaris
2014 sausis

2013 gruodis
2013 lapkritis
2013 spalis
2013 rugsėjis

2014.03.31 - Aukšto slėgio vandens srove nuplauta tilto krantinė atrama prie Dainų slėnio (A1).

2014.03.28 - I Alytuje (tarp A3 ir A4) statoma rytinės santvaros surinkimo aikštelė. Raunami kelmai nuo pylimo šlaitų.
Iki projekte numatyto aukščio baigiama ardyti tilto atrama (A3), esanti upės vagoje. Tauro tašytų akmenų blokai paliekami nenuardyti. Kitą savaitę jo viršus bus išlygintas, o į taurą bus pradėtos gręžti kiaurymės inkarams.
Kitos savaitės pradžioje numatyta įrengti laikinąją elektros liniją.

2014.03.21 - Ardomas tauras (A3) - jo viršuje reikia padaryti horizontalų paviršių, į kurį bus gręžiamos 12 m gylio kiaurymės inkarams. Prie tauro pritvirtintos laikinos darbų aikštelės.
Lyginama statybų teritorija I Alytuje (tarp A3 ir A4). Tankinami keliai statybvietėje. Žvyru užpilti smarkiai erozijos paveikti pylimo galai (A3 ir A4).
Išardytos vokiško tilto betoninės liekanos (tarp A1 ir A2, bei A3 ir A4).

2014.03.13 - Sustengus tauro (A2) pamatui, ardomi klojiniai. Demontuojamos pamato spraustadėžę sutvirtinančios apatinės sijos.
Centrinės santvaros montavimo aikštėlėje (šalia A2) būtina įrengti techniniame projekte nenumatytą laikiną drenažo sistemą - spraustasienė neleidžia gausiam šaltinių vandeniui nutekėti į upę.
I Alytuje prie piliakalnio tvirtinama kelio danga, kad juo galėtų važiuoti sunkiasvorė technika. Statybų aikštelės teritorija I Alytuje atitverta nuo lankytojų, ji bus saugoma. Į ją atvežtos buitinės patalpos statybininkams.
Projektuotojai vis dar tikslina tauro (A2) darbinį projektą.

2014.03.06 - Betonuojamas tauro (A2) pamatas - jis turi būti išlietas per vieną dieną. Betonas gabenamas betonvežiais, galingas siurblys perpila betoną į pamato duobę, kur misinys tolygiai paskirstomas. Giluminiai vibratoriai užtikrina, kad pamato monolite neliktų oro burbuliukų.
Geležinkelio tilto atramos pamatą, jame įtvirtintus vertikalius inkarus, bemaž 27 tonas horizontalios armatūros ir spraustasienę per 12 darbo valandų sujungė 270 kubinių metrų betono.

2014.03.04 - Baigiami tauro pamato (А2) armavimo darbai. Gelžbetonio plokštėmis tvirtinamas betonvežių iškrovimo aikštelės pagrindas.

2014.02.28 - Toliau armuojamas tauro (A2) pamatas.
Lyginama statybų teritorija I Alytuje (prie tilto atramų A3 ir A4).
Jeigu nesutrukdys orai, per porą savaičių į taurą A3 bus pradėtos gręžti apie 15 m gylio kiaurymės inkarams.

2014.02.18 - Pradedami pamato (A2) armavimo darbai. Beveik 23 tonos horizontalios armatūros sujungs vertikalius pamato inkarus su spraustasiene.

2014.02.14
- Baigiami tvirtinti inkarai į tauro (A2) pamatą.
Vis dar kalama spraustasienė centrinės santvaros surinkimo aikštelei.

2014.02.12 - Pastatyta laikina elektros tiekimo linija per Nemuną - artinantis suvirinimo darbams reikalingas galingesnis elektros įvadas.
Pamato (A2) spraustadėžėje palaikoma apie 2o laipsnių temperatūra. Prieš inkarų tvirtinimą plaunamos kiaurymės akmeniniame pamate.
Vandens lygis Nemune truputį sumažėjo.


2014.02.04
- Aptveriama statybų teritorija I Alytuje (A4). Ardomas betoninis vokiško tilto atramos pamatas (tarp A3 ir A4).
Statytojai įdėmiai stebi kylantį Nemuno vandens lygį - kad tik neužsemtų pamato spraustasienės (A2). Tuomet darbai dar sulėtėtų. Tilto statytojai sako, kas vasarą padaroma per dieną, žiemą gali užtrukti savaitę ar daugiau.


2014.01.30
- Pamato (A2) spraustadėžė uždengta laikinu stogu. Po juo susidariusi erdvė pradėta šildyti oro srove.

2014.01.27 - Išpjauti medžiai I Alytaus pakrantėje. Konstruojamas laikinas stogas špuntadėžei uždengti. Uždengus stogu "patalpa" bus šildoma - inkarinių varžtų tvirtinimui reikia, kad tauro pamatas būtų šiltesnis nei + 5 laipsniai.

2014.01.24
- Mažuoju ekskavatoriumi ardoma skulptūros betoninė apačia nuo tilto krantinės atramos (A1).
Jau ketveriomis staklėmis gręžiamos kiaurymės į tauro pamatą (A2).

2014.01.23 - Sustatė Nemuną. Toliau kalama spraustasienė centrinio tarpatramio montavimo aikštelei.
Mažuoju ekskavatoriumi ardoma
skulptūros betoninė apačia nuo tilto krantinės atramos (A1).

2014.01.20 - Į tauro pamatą (A2) nedidelėmis staklėmis pradedamos gręžti maždaug 5 cm skersmens kiaurymės inkariniams varžtams. Jos yra dviejų gylių – 1 ir 1,5 m. Pamatas labai kietas, todėl vienai kiaurymei išgręžti deimantiniu grąžtu prireikia pusdienio.

2014.01.19 - Toliau kalama spraustasienė centrinės santvaros montavimo aikštelei.


2014.01.16 - Lazeriniu prietaisu nuskanuotas išlikęs geležinkelio tilto tauras (А3), kad vėliau jį būtų galima kuo tiksliau atstatyti. Ši skaitmenizavimo technologija dar neseniai buvo naudojama tik pasaulinio paveldo objektams įamžinti (laser preserving).
Tauro pamatas (A2) pagaliau nuardytas iki projektinio lygio.

2014.01.15 - Projektuotojai pasiūlė, kaip išsaugoti neišardytą senojo tilto atramą upėje (A3). Bus gręžiamos kiaurymės į tauro pamatą 15 m ilgio inkarams. Reikės nuardyti porą viršutinių akmenų eilių paveiktų erozijos. Paskui jas numatoma atstatyti kartu su visa tauro lytlauža, atkuriant senojo statinio vaizdą.

2014.01.10 - Toliau ardomas tauro pamatas. Kalama metalinio špunto spraustasienė centrinės santvaros montavimo aikštelei. Ją spraustasienė atribos nuo Nemuno.

2014.01.07 - Paimtas akmenų mūro bandinys - įsiggręžta į taurą (A3). Kernas nusiųstas ekspertams.
 
   


į pagrindinį meniu

© Asociacija "Olita-Orany"
Visos teisės saugomos - kopijuoti, dauginti ar platinti galima tik gavus autorių sutikimą